۷ پاسخ

میشه درخواست بدین

چنده اینا؟

اره من استفاده مبکنم و راضیم خوبیش اینه نازکه و بچه اذیت نمیشه مثلا من مای بی بی استفاده میکردم خیلی وقتی جیش میکرد پر دیده میشد ولی این اینجوری نیست

من استفاده کردم خوبه بدنیست ولی احساس میکنم اندازش یذرررره از پوشکای ایرانی کوچیکتره

اره من استفاده میکنم راضیم

پوشک های ترک خیلی خوبن من یه مدت قبل از گرون شدن کانفی می‌خریدم خیلی عالی بود

من استفاده کردم .بد نیس منتها کمی نازکه مثلا۳ساعته باید عوض بشه

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی