از این تب سنج کسی داره مارک خوبیه

تصویر
۹ پاسخ

خوبه من بگیرم

من دارم خیلی خوبه

من دارم عالیه

من دارم خوبه ، ۴۶۰ دادم

یادم نیس فک کنم نزدیک چهارصد

من دارم راضیم

اره من دارم خوبه

من دارم راضیم.

دکتر اطفال این شکلی داشت

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی وفاطمه مامان امیرعلی وفاطمه ۱۶ ماهگی