۱۰ پاسخ

منم دارم راضیم خوبه

بله من دارم راضیم

آره من یه بار که تب داشت امتحان کردم تقریبا درست بود

اره من دارم راضیم

دقیق تر از جیوه ای نداریم
کارن که نمیگذاره جیوه ای

من هم این دارم هم زیر بقلی ها از زیر بقلی بیشتر راضیم اینا هر دیقه یک چیز نشون میده

آره خوبع

آره من دارم راضیم

زیربغلیا از همه دقیق ترن

من دارم

سوال های مرتبط

مامان kiyan مامان kiyan قصد بارداری
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی