۱ پاسخ

سخت شد بدون تخم مرغ😅
یه مدلی قبلا دیده بودم دور نون رو گرفت بعد لاش موز یا سیب دارچین آب‌پز یا ارده شیره پنیر گردو اینا گذاشت بعد با وردنه صاف کرد قالب زد بعدش سرخش کرد اما واقعیت یادم نیست تو تخم مرغ زد و سرخ کرد یا نه همینطور خالی سرخ کرد

سوال های مرتبط