من طبیعی زایمان کردم اما گشاد نشدم نه اتفاقا از اول تنگ تر هم شدم
منم خیلی گشاد شده فکمیکنم افتادگی رحم گرفتم آخه حس میکنم ی تیکه گوشت اومده جلو رو گرفته میترسم
من داشتم
من......
مامانای درگیر با آلرژی! اگه نوزادت به پروتئین گاوی حساسیت داره و هنوز سردرگمی که چی بهش بدی و چی ندی، یه سر به ما بزن. 🍼
خرید و فروش شیراتون ک تو خونه مونده و فروش شیر به قیمت خرید
خیلیا از تجربههای این گروه جواب گرفتن، چون اینجا حرفِ تجربهی مادرانه است. کانالمون هم کامل توضیح داده چطوری با آلرژی کنار بیاید و سازگاری رو شروع کنید.
خلاصه که از سردرگمی نجات پیدا میکنید.
فروش انواع شیرخشک وارداتی ایرانی تخصصی رژیمی
واسه عضویت، همین الان تو روبیکا به این شماره پیام بدید:
۰۹۹۱۹۳۹۱۰۴۳
اصلا طبیعی خوب نیست من واژنم گشاد شده
منم طبیعی بودم سخت بود خیلی ولی
تجربه خوبی بود بازم ترجیح میدم ک طبیعی باشم دکتر من عالی بود اصلا دچار گشادی نشدم
کسایی ک طبیعی میارن گشاد میشن راسته؟ مگه بخیه نمیخوره؟
داخل واژن انگار گشاد میشه
منم طبیعی
بهترین خاطره عمرم زایمانم بود الحمدالله رب العالمین
منم بودم وای خیلی سخت بود آمپول فشار زدن ۱۲ ساعت دردکشیدم
من طبیعی بودم
من داشتم که کاش نمیذاشتم. واژنم گشاد شده .ولی دومی رو سزارین کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.