چرا پوشک همش نم پس میده؟نکته خاصی داره؟

۷ پاسخ

یا سایزش بهش کوچیکه یا دیر به دیر عوض میکنی
چین چینی های کنار پوشک دور رون پا رو نگاه کن بیرون باشه

من مولفیکس می‌بستم از اول راضیم اگر میتونی مولفیکس ببند ببین اوکی میشه

بچه کوچیک همینجوره،کمی که وزنش بیشتربشه وپاهاش چاق بشه درست میشه

کوچیک شده

چین های دور رونش باید بیرون باشه
قسمت کمرش درست بسته شده باشه
برای گشاد یا تنگ نباشه

براش کوچیک نیست ؟

مارک مای بیبی زود پس میده

سوال های مرتبط

مامان فندق☺️ مامان فندق☺️ ۸ ماهگی