پسره منم داره چند تا دندون با هم در مياره هيييچي نميخوره همه ميگن چقد لاغر شده 😕😕😕
دختر منم قشنگ دارم دیواانه میشم
دخترمنم همینه
گریه نکن ووپسرمنم همینه منم خیلی عصبی میشم
احتمالا دندون هست چند روز که بگذره و نیش بزنه و التهابش کم میشه میخوره عزیزم.
میتونی شزیت اشتها آور زیر نظر پزشک هم بهش بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.