۵ پاسخ

پسره منم داره چند تا دندون با هم در مياره هيييچي نميخوره همه ميگن چقد لاغر شده 😕😕😕

دختر منم قشنگ دارم دیواانه میشم

دخترمنم همینه

گریه نکن ووپسرمنم همینه منم خیلی عصبی میشم

احتمالا دندون هست چند روز که بگذره و نیش بزنه و التهابش کم میشه میخوره عزیزم.
میتونی شزیت اشتها آور زیر نظر پزشک هم بهش بدی

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم ۲ سالگی
مامان کیان💙👶 مامان کیان💙👶 ۱۷ ماهگی