منم همینطورم نفس تنگی شدید گرفتم
دکترم میگه اگه بدون سرگیجه ودردهست طبیعیه
حتما برای اطمینان برو بیمارستان چون من دکتر هم الان بهم گفته این علائم و داشتی نمون بروبیمارستان
عزیزم من سردخترم شب آخر که فرداش به دنیاامداینطور بودم نه درد ونه هیچی دکتررفتم معاینه کرد گفت سریع برو بیمارستان بچه داره به دنیامیاد تا رفتم خونه دوش گرفتم رفتم بیمارستان نیمساعته زایمان کردم درد هم همون ده دقیقه آخر داشتم شما هم الان برو بیمارستان شاید وقتش باشه
زیر سرتو بلند بزار یا نیمه نشسته بخواب
دو سه ساعت قبل خواب هیچی نخور
شامتم سبک باشه
منم دارم زیر سرت دو تا بالشت بزار بیاد بالاتر راحتر نفس بکشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.