تنگی نفس دا رم‌ موقع دراز کشیدم
چیکارکنم عادیه؟

۵ پاسخ

منم همینطورم نفس تنگی شدید گرفتم
دکترم میگه اگه بدون سرگیجه ودردهست طبیعیه

حتما برای اطمینان برو بیمارستان چون من دکتر هم الان بهم گفته این علائم و داشتی نمون بروبیمارستان

عزیزم من سردخترم شب آخر که فرداش به دنیاامداینطور بودم نه درد ونه هیچی دکتررفتم معاینه کرد گفت سریع برو بیمارستان بچه داره به دنیامیاد تا رفتم خونه دوش گرفتم رفتم بیمارستان نیمساعته زایمان کردم درد هم همون ده دقیقه آخر داشتم شما هم الان برو بیمارستان شاید وقتش باشه

زیر سرتو بلند بزار یا نیمه نشسته بخواب
دو سه ساعت قبل خواب هیچی نخور
شامتم سبک باشه

منم دارم زیر سرت دو تا بالشت بزار بیاد بالاتر راحتر نفس بکشی

سوال های مرتبط

مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی