۶ پاسخ

من یه ماه بعد زایمان شدم

من دخترم که ۴ ماهش کامل شد
شدم
دوس داشتم تایکسال نمیشدم

تا دوسال ک شیر میدی طبیعیه ک نشی

اره دیگه باید پریود بشیم نشیم هم غیر طبیعی نیس اما بهتره که پریود بشیم

من 😐سه ماه بعد شدم

والا سوال منم هست منم هنوز پریود نشدم😂

سوال های مرتبط

مامان عرفان.ارغوان مامان عرفان.ارغوان ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۹ ماهگی
مامان سبحان کوچولو مامان سبحان کوچولو ۸ ماهگی