۵ پاسخ

دختر منم دو هفته دیگه واکسن داره از الان ناراحتمممممم
از بعد واکسن دوماهگی شیر نمی‌خورد تازه سه روزه شیر خوردنش خوب شده باز گند میخوره به همه چی
دفعه پیش انقدر اونجا گریه کرد که سیاه شد اگر مامانم نبود من اونجا پس افتاده بودم الهی بمیرم براش
می‌خوام یه هفته دیر تر بزنم واکسنشو🥲

وای من فردا ۶ ماهگی باید بزنه گاش زودی تمو بشه دورع واکسنشو ن

واکسن اونقدری اذیت نمیشه راحته نسبتا نگران نباش❤️

وای خدا منم پس فردا باید بزنم دارم دق میکنم سر واکسن دو ماهگی اینقدر گریه میکرد نفسش میرفت بچم 😔

واکسنش سبکه

سوال های مرتبط

مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی