نه عزیزم کمه مراقب باش و با پزشکت صحبت کن حتما استراحت و تحرکاتت رو کم کن
من از ۱۸ هفته ۲۹بودم. دکترم گفتم. روزی دوتا شیاف. و استراحت. نسبی. ۲۴ هفتم. ۲۹ بود. ثابت مونده
زیر ۳۰کمه
نه خعلی کمه تو هفته شما
استراحت کن کلا
من شکمی ۲۹ واژینال ۲۷ بود سزکلاژ شدم
و ببین دکتر چی تجویز میکنه برات
احتمالا شیافت و آمپول بده بهت
ولی حتتتتتتما استراحت مطلق شو
چون به مرور کمترم میشه هرچی وزن بچه بره بالاتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.