خانما این پاماد برای سوختگی دخترم خوبه؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بینظیره من یک ساله استفاده میکنم..یک بارم نسوخت

مسیحا سوخته بود.من زینک اکسید ۲۵ درصد زدم خیلی خوب بود.سریع خوب میکنه

سوختگی آردن فقط

الان چند خریدی

اره این عالیه من از نوزادی دخترم از همین استفاده میکنم خیلی سریع خوب میکنه

آره خوبه
ولی اگه میخوای زود خوب سه اردن زرد بگیر که روغن ماهی داره

تصویر

پماد خوبیه
ولی بیشتر برای سوختگیای ناشی از حساسیت خوب جواب میده

من استفاده کردم ولی برای سوختگی رو زود بر طرف نمیکنه کالاندولا زدم با زینک خوب شد

عالیه

من هر چی از مارک بی بی فرست استفاده کردم خوب بوده ولی این پماد استفاده نکردم
دکتر به پسرم پماد یوختگی پناتن داد خیلی عالیه موقع پوشک کردن میزنی تا سری بعد که عوضش کنی سوختگی و قرمزی برطرف شده

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان رستا و روشا مامان رستا و روشا ۲ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرهان(کنجد) مامان آرهان(کنجد) ۲ سالگی