۶ پاسخ

بله عزیزم درد زایمان هست.وقتی فاصله دردها ۴یا۵ دقیقه شد برو بیمارستان.تا وقتی دوش آب گرم بگیر و صبحانه مقوی بخور که ضعف نکنی.انشالله به آسونی و سلامتی زایمان کنی عزیزم 🌹

اره ان شالله شروع کنید به ورزش و خوردن خوراکی های مقوی ان شالله خیره

ادامه دار شد برو بیمارستان

درد زایمان

منم دو روزه این مدلیم، ولی نمی تونم بفهمم اینا ربطی به دردای زایمان داره یا نه
شکمم زیاد سفت میشه.
دیروز nst دادم دکتر گفت خوبه. ولی من دو روزه حالتایی دارم که نداشتم قبلا🥺

تایمش و بنویس ببین منظم درد میگیره ول میکنه یا نه

سوال های مرتبط