۷ پاسخ

بله درست میگن منم بزرگترین اشتباهی ک کردم این بود ک شیر خشک کمکی دادم وگرنه شیر خودم خوب بود😭

هر بچه ای ی جورع ، بعصی بچه ها هر دو رو می خورن و مشکلی ندارن

بستگی داره عزیزم،به شانست😄
نوه برادرشوهرمن یکسالشه هم شیشه میخوره هم سینه،هم پستونک

اره
دختر من از یه تایمی فقط تو خواب شیر منو میخورد
یکم ک گذشت اونم دگ نخورد

درسته چون ب منم گفتن ول میکنه منم مقاومت میکردم 😕😐

مال من پس زد 🫤

آره مگراینکه توخواب بهش بدی

سوال های مرتبط