من خوردم نسبت به آهنای دیگه یبوست نشدم
اره من ۴۰روز خوردم
بخاطری ک یبوست داشتم ولی خوب برا یبوستمم کاری نکرد همچنان یبوست داشتم
🥲
دیدم خیلی گرونه این سری دیگ نخریدم دوتا ورق ده تاییش میشه۱۵۰۰
از طرفی کلی دارو و امپولای دیگ دارم روزانه گفتم حداقل صرفه جویی کنم الان فروفورت گاین میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.