خانما کسی قرص آهن سیدرال فورت استفاده کرده ؟؟

۲ پاسخ

من خوردم نسبت به آهنای دیگه یبوست نشدم

اره من ۴۰روز خوردم
بخاطری ک یبوست داشتم ولی خوب برا یبوستمم کاری نکرد همچنان یبوست داشتم
🥲
دیدم خیلی گرونه این سری دیگ نخریدم دوتا ورق ده تاییش میشه۱۵۰۰
از طرفی کلی دارو و امپولای دیگ دارم روزانه گفتم حداقل صرفه جویی کنم الان فروفورت گاین میخورم

سوال های مرتبط

مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی