خانما بهترین قرص برای تنبلی تخمدان چیه؟

۶ پاسخ

اوزیل بهترینه

اواهلث ام خوبه بنظرمن ماه قبل باردارشدن خوردم

اینوفولیک .دوفاستون

من ۶سال تحت نظر بودم اوایل اوابوست می‌خوردم تا ۴سال بعد رفتم ای وی اف بازم بهم اوابوست داد که نتیجه منفی بود
ولی این یه سال آخر ip6رو می‌خوردم حدود ۶ماه

اوا بوست و ip6

اوابوست

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته نهم بارداری
نازگل نازگل قصد بارداری