سلام
مامانای هم هفته ی من شمام واژنتون داخلش درد درد داره؟؟

۷ پاسخ

آره عزیزم

مال من از ۳۰ به بعد شروع شد

خیلی

من که روزی دوتا شیاف میزارم
خیلی سخته
همش میترسم از دردوفشارش

منم درد دارم تازه کمرمم درد می‌کنه بعضی وقتا
شیاف میزارم از ترس

بله امشب کلا با درد واژنم بیدار میشدم بخدا

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیهان 🩷 مامان نیهان 🩷 ۱۳ ماهگی
مامان امیررضا👨‍👩‍👦 مامان امیررضا👨‍👩‍👦 ۴ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی