۱۰ پاسخ

خب میگید اسپاینال شدید دیگه ، در اسپاینال هم از آمپولهای بی‌حسی استفاده میشه و بعد از از بین رفتن اثر بی‌حسی اون درد رو احساس میکنید. حالا باز هم برید پیش دکتری که زیر نظرش زایمان کردید ، شرایطتون رو بگید ببینید چی میگه

مامان سامی زخم مقعد نداری؟من بعد زایمانم که برگشتم خونه مدام درد زایمان بهم دست میداد و ول میکرد،دوتا دکتر رفتم متوجه نشدن آخرم زنداداشم گفت شاید حین زایمان طبیعی دچار زخم مقعد شدی که دقیقا هم مشکلم همون بود

چون دردهای زایمان سزارین، به خاطر از بین رفتن اثر آمپولهای بی‌حسی، بعدش شروع میشه

سزارین بودید یا طبیعی؟؟

طبیعیه ،شیاف سر ساعت بزار عالیه

تا15روز من شیاف دیکلوفناک میزاشتم هر12ساعت،

قدمش مبارک باشه عزیزم،آره من بعد زایمان روز بعد که مرخص شدم همین که رسیدم خونه دردم شروع شد تا نزدیک ۱۰روز درد داشتم مخصوصا موقعی که دراز کش بودم میخواستم جابجا بشم یا بلند بشم خیلی درد داشتم

مبارک باشه 🌹 ♥️ ان‌شاءالله به سلامتی. قدمش پر از خیر و برکت باشه ان‌شاءالله 🌹🌹

شیاف دیکلوفناک بزار
مگه خود دکتر یه مسکن نداده من سزارینی بودم شیاف میذاشتم

ای جانم قدمش خیر و برکت باشه .
شیاف بزار گلم یکم آروم شی

سوال های مرتبط