من صفر خیلی استفاده کردم تا 3 ماهگی بچمم وزنش نرمال بود شاید بگم مامانم 7 دست خریده بود تا 3 ماهگی پوشوندم بهش همه انقدر میگفتن صفر بدرد نمیخوره همش به مامانم میگفتم چرا یک نخریدی کلا صفرن ولی من پوشوندم سایز یک زیاد نخریدم در حده دو دست بعده 3 ماهگی سایز دو خریدم
۲ دست صفر البته اگر نداری از بچهای قبلی
انقد این جا گفتن کوچیک میشه منم دو سری بلیز شلوار و زیر دکمه و آستین کوتاه صفر گرفتم دیگه بقیه اش رو یک خریدم
از این ستای بیمارستانی هم خریدم که سرهمی و یه سری چیزای دیگه است اونم آوردم خونه بازش کردم دیدم سایزش یکه
من ۲دست سایز۰گرفتم ۱دست سایز ۱
بقیه اش هم به مرور زمان میگیرم گفتم ببینم رشد بچه چجوریه توی این گرونی الکی پول هدر ندم
من یک سرهمی گرفتم
یک بلوز و شلوار
یک سرهمی دیگه هم گرفتم که یک کوچولو قواره اش بزرگتره
دیگه بقیه اش رو سایز یک خریدم
معمولا همون تو بیمارستان فقط بکار بیاد نهایت دو تا دست بگیرید بسه بقیشو یک و دو بگیرین چون بچه ها زود رشد میکنن و براشون. کوچولو میشه
من بچم ۲/۸۰۰ دنیا اومد دوبسته صفرخریدم کافی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.