۳ پاسخ

صد در صد رفلاکسه و انگار شدید تر شده ، چون منم دخترم یهو توی خواب میزد زیر گریه و جیغ که دکتر گفت شدیدتر شده ، فقط روی سطح شیب دار بخوابونش ، موقع شیر دادن حالت شیب دار بگیرش ، وسط شیر دادن هی اروغش رو بگیر ، وعده های زیاد با حجم کم بده بخوره وقتی هم که شیر میخوره بلافاصله تکونش نده فقط سر شونه نگهش دار حالا بیست دقیقه هم نشد حداقل ده دقیقه باید باشه ، اینارو رعایت کنی خیلی بهتر میشه ، راستی سعی کن هرچیزی که اسیدی هست نخوری ، پرتقال لیمو آبلیمو از اینجور چیزا

ببر دکتر دارو میده
در کنارش حتما اینکارا بکن
آروغشو بگیر
یه ربع بیست دیقه ایستاده نگهش دار
شیبدار بخوابونش
شیبدار شیرش بده.روی پا تکونش نده
اصلا تکونش نده مگر اینکه خیلی ملایم و آروم
حجم شیرشو کم کن.وعده هاشو بیشتر

بله عزیزم‌رفلاکسه

سوال های مرتبط