من یبار گرفتم بیشتر وقتی خونه نبودم بهش میدادم..جدیدا هم یکی دیگه گرفتم گندم و موزه فک کنم..زیاد بهش نمیدم درمواقع ضروری فقط
بله من میدم و دکتر هم گفت سرلاک خوبه و ب بچه ها توی رشدشون کمک میکنه
من دخترمو دکتر تغذیه و رشد بردم
گفت لواش خونتو بده بچه بخوره اما سرلاک نده
گفت اصلا توصیه نمیکنیم سرلاک های بیرون رو
اره خوبه خیلی رو قد ووزن تاثیر مثبت داره من عصرونه میدم
منم گندم گرفتم دوس داره میخوره البته خیلی کم بهش میدم بیشتر وقتایی که بیرونیم و شرایط نیست چیز خوبیه
ببین روش نوشته از چند ماه
من تازگی حریره بادوم گرفتم
به سختی به خوردش میدم😖
من فقط یه باردادم دیگه نخریدم چون خودم توخونه براش درست میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.