۲ پاسخ

اگر تب داره فقط بستنی خیلی خوب نیست هرچی مایعات و ابمیوه بیشتر بخوره بهتره
عصر بخاطراینکه ابهویج بخوره یکم بستنی ریختم توش تب نداشت اون لحظه

بخاطر قطره ای که داد تلخ بود آوردم بهش آب میوه دادم. ولی فک نکنم لبنیات مشکلی داشته باشه

سوال های مرتبط