۲ پاسخ

نان سنگینه حاجی بچه من جیغ میزد وقتی نان میخورد اپتامیل خورد دیگه اونجوری نشد

من دیروز بردمش فوق تخصص گوارش و معده اطفال بیمارستان کودکان
گفت رفلاکس و کولیک کلا زیر ۳ماه اگه جهشی و پرتابی نباشه رنگش غیر طبیعی نباشه از دماغ نزنه بیرون کلا طبیعی و دارو های شیمیایی ده برابر تشدید میکنه

سوال های مرتبط