۶ پاسخ

به خودت استرس نده ولی سرخود دارو نخور چکاپ و آزمایش و سونوهات هم مرتب انجام بده

اگر سونو انومالی برن مشخص میشه مگه اینکه بعد از سونو اتفاقی افتاده باشه

سر خود قرصات رو قط کردی؟نمیتونی ی مدت بری خونه مامانت اینا تا یکم بهتر بشی؟

اگه زایمانش طبیعی بوده بخاطر اونه
حین زایمان احتمالش زیاده که همچین اتفاقی بیفته
۲سال پیش بچه دوست منم فلج مغزی شد، زندس ولی نه میتونه بشینه نه غذا بخوره نه حرف بزنه....

چرا به این چیزا فکر میکنی عزیزم الان تو غربالگری ها همه چی مشخص میشه

بله مشخص میشه سونوی انومالی

سوال های مرتبط