سلام مامانا من بچم دهنش برفک زده چی کار کنم

۱ پاسخ

قطره نیستاتین بگیر هر هشت ساعت بده بخوره
ته حلقش نریز بذار مزمزه کنه
اگه شیر خودتو میدی به نوک سینه خودت هم بزن
لباس زیرتم زود به زود عوض کن
شیشه شیر و پستونک و هر چی با دهانش تماس داره رو همیشه زود به زود بشور

سوال های مرتبط

مامان ژیران...‌‌ مامان ژیران...‌‌ ۱۱ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان ارشا مامان ارشا ۱۶ ماهگی