من دیروز برای اولین بار برای دخترم سوپ درست کردم هیچ ادویه ای نزدم ولی خوش مزه بود دخترم دوست داشت زیاد درست کرده بودم بیشترشم خودم خوردم البته من تو غذای خودمونم خیلی کم نمک میریزم
دکتر به من گفت نمک، شکر، فلفل و عسل براشون 🚫
عزیزم بیا به کانال روبیکام کلی غذاهای خوشمزه و متنوع هسته برای کوچولوت
@ninifoodartam
من میزنم یکم چون واقعا اصلا مزه ای نداره اونجوری.
نه عزیزم تا یکسال نمک نباید بزنی
یکم میزنم چون اولاش هر کاری کردم نخورد
وقتی نمک زردچوبه زدم میخوره
نه نمیزنم
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.