پسر من وزن تولد ۳۱۰۰
یک ماهگی ۴۹۰۰
دوماهگی ۵۲۰۰
روزی سه وعده شیر خشک میدم بقیه شیر خودم.
دوروزی یک بار مدفوع داره و بالا آوردنشم روزی یکی دوبار حجم کمه، شیری که میخوره گوشت میشه بهش، دخترم هم خیلی پی پی میکرد هم خیییلی بالا میاورد وزن نمیگرفت
اگر میدی جتما با قطره چکونی چیزی بده من دخترم کلا سینمو پس زد😢 شیرخشکی شد دیگه
نگران نباش ماه بعد هم بسنج
بذار در روز بیشتر چرت بزنه
و هر۳ ساعت حتما بهش شیر بده
اگه اسهاله هم پدی لاکت بده
احتمال اینکه دوباره وزن گیریش خوبشه بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.