دوروز مونده ب موعدم ی منفی ترو تمیز نصیبم شد خیلی ناراحتم☹️

۵ پاسخ

سلام گلم خوبی متاسفانه بخش پیام برای من نمیاد اگ راحتی آیدی روبیکاتو بدی

ایشالله ک مثبته ،بهت درخواست دادم قبول کن تو پیاما صحبت کنیم

مثل منی

حالا زوده بزار چند روزی بگذره

من دیگه زدم بیخیالی دس کشیدم

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وششم بارداری
شقایق شقایق قصد بارداری
مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد