میشه درخواست و قبول کنی
عزیزم شما طبق اینکه گهواره براتون زد ۶هفته رفتین سنو
دو هفته ی دیگه یا بیشتر بذار بگذره بعد برو برای سونو تشکیل قلب
سنو همه چیش خوبه فقط یک کیست سمت چپ داری با اندازه ۲ سانت
بچه هم ۶ هفته اس دیگ
همه چیز خوبه فقط یه کیست داری برای ضربان قلب جنین ۲یا ۳هفته دیگه برو قشنگم مبارک باشه عزیزدلم
بزن هوش مصنوعی تفسیر میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.