سونو گرافی دادم جوابتون چیه عزیزان دلم

تصویر
۶ پاسخ

میشه درخواست و قبول کنی

عزیزم شما طبق اینکه گهواره براتون زد ۶هفته رفتین سنو

دو هفته ی دیگه یا بیشتر بذار بگذره بعد برو برای سونو تشکیل قلب

سنو همه چیش خوبه فقط یک کیست سمت چپ داری با اندازه ۲ سانت
بچه هم ۶ هفته اس دیگ

همه چیز خوبه فقط یه کیست داری برای ضربان قلب جنین ۲یا ۳هفته دیگه برو قشنگم مبارک باشه عزیزدلم

بزن هوش مصنوعی تفسیر میکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو🥹🩷🍼 مامان جوجو🥹🩷🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو راهی مامان تو راهی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وسوم بارداری
دریا دریا قصد بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری