دل تو دلم نیست برای سونو گرافی ...

۲ پاسخ

منم، منم، ریش ریش شده دلم دیگه. فقط میخام قلبو ببینم و یه آخیش محکم بگم بعد از سه هفته. آشوبم

سونو قلب

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته دوازدهم بارداری
مامان شیدا موسوی مامان شیدا موسوی هفته نهم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری