امروز ۶هفته و یک روزمه
فردا برم سونو؟؟؟
دل تو دلم نیست

۹ پاسخ

من دقیقا ۶هفته اروزم بود رفتم قلب تشکیل شده بود

من رفتم ۶ هفته و ۱ روزم بود بنظرم برو

۶ هفته ۴ روز برو

زوووووده صبر داشته باش حالا راه درازی داریم 🫠

هنوز زوده بزار 8یا 9هفته برو

با همیم🤗..‌‌.
من که هشت هفته و سه روز میرم.

نترس قشنگم ایشالاخیره برات

زوده عزیزم بذار ۷ به بعد

بذار ۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته دوازدهم بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری