من دقیقا ۶هفته اروزم بود رفتم قلب تشکیل شده بود
من رفتم ۶ هفته و ۱ روزم بود بنظرم برو
۶ هفته ۴ روز برو
زوووووده صبر داشته باش حالا راه درازی داریم 🫠
هنوز زوده بزار 8یا 9هفته برو
با همیم🤗...
من که هشت هفته و سه روز میرم.
نترس قشنگم ایشالاخیره برات
زوده عزیزم بذار ۷ به بعد
بذار ۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.