من ۵هفته و یک روزمه کی برم سونو خوبه؟ دل تو دلم نیست

۵ پاسخ

عزیزم آزمایش بتا چند بود؟

من ۷ هفته و۱ روزم بود رفتم یعنی وارد ۸ هفته شده بودم

من هفته ۶ رفتم تشکیل نشده بود گفت ۲ هفته بعد بیا تو هم نرو هفته ۸ برو

میتونی بری ولی یکی دو هفته بمونی بری قلبش تشکیل شده

عزیزم بزار قلب تشکیل بشه بعد برو الکی هزینه سونو ندی من هفته ششم رفتم ولی قلب تشکیل نشده بود و هفته بعدش دوباره رفتم

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نوهان 🩵👶 مامان نوهان 🩵👶 روزهای ابتدایی تولد