عزیزم آزمایش بتا چند بود؟
من ۷ هفته و۱ روزم بود رفتم یعنی وارد ۸ هفته شده بودم
من هفته ۶ رفتم تشکیل نشده بود گفت ۲ هفته بعد بیا تو هم نرو هفته ۸ برو
میتونی بری ولی یکی دو هفته بمونی بری قلبش تشکیل شده
عزیزم بزار قلب تشکیل بشه بعد برو الکی هزینه سونو ندی من هفته ششم رفتم ولی قلب تشکیل نشده بود و هفته بعدش دوباره رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.