میشه ۳۲ هفته؟
اینکه خوشمزس من دیروز رفتم آزمایش بدم خودشون پودر و ریختن داخل لیوان آب ریختن دادن بهم خییییلی افتضاح بود همه رو آوردم بالا 😬
مگه آزمایش برا ۲۴ تا ۲۸ هفته نیس شما که ۳۲ هفته هستین🤔
دیر نرفتی؟؟
چندهفته ای؟
منم منتظرم تایم بگذده باز خون بدم
چرا ۳۲ هفته دادی خواهر دیر نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.