بوقتِ آزمایش قند بارداری🧸🤎🩵
1405/03/11

تصویر
۷ پاسخ

میشه ۳۲ هفته؟

اینکه خوشمزس من دیروز رفتم آزمایش بدم خودشون پودر و ریختن داخل لیوان آب ریختن دادن بهم خییییلی افتضاح بود همه رو آوردم بالا 😬

مگه آزمایش برا ۲۴ تا ۲۸ هفته نیس شما که ۳۲ هفته هستین🤔

دیر نرفتی؟؟

چندهفته ای؟

منم منتظرم تایم بگذده باز خون بدم

چرا ۳۲ هفته دادی خواهر دیر نیس؟

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۹ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نیکان کوچولو🦔 مامان نیکان کوچولو🦔 روزهای ابتدایی تولد
مامان Chocolates🍫🍫 مامان Chocolates🍫🍫 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شایراد🤎🐻 مامان شایراد🤎🐻 ۴ ماهگی