بوقت آزمایش پر استرس قند بارداری 😶

تصویر
۶ پاسخ

منم امروز انجامش دادم تموم
الان اینقدر ضعف دارم فشارمم افتاده

من که از طعمش بدم نیومد .یکم زیادی شیرینه ولی همه میگن بده من بنظرم خوشمزه هم هست 😂

چرا پر استرس؟من ک اصلا ناراضی نبودم.هم شربتش خوشمزه بود هم دردسری نداش.فقط وقت گیره.ان شاالله ک جوابشم برات خوب باشه.بخور نوش جونت.ب سلامتی بغلش بگیری

بخور و دراز بکش رو تخت ک بالا نیاری

این آزمایش واجبه؟؟؟

اصلا استرس نداره با آب سرد بخور فقط زیاد راه نرو ک ضعف نکنی

سوال های مرتبط

مامان Chocolates🍫🍫 مامان Chocolates🍫🍫 هفته سی‌وششم بارداری
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان کارن وتو دلی مامان کارن وتو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا ۷ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان شیر کوچولو♥️ مامان شیر کوچولو♥️ ۶ ماهگی
مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۴ ماهگی