بوقت ازمایش دیابت

تصویر
۸ پاسخ

وایی برا منم دکتر داده جرعت شو ندارم برم بارداری های قبلم همین ک میخوردم زود بالا میاوردم حالم بد میشد🤕🤧

منم فردا برم دکترم بنویسع

خیلی آزمایش راحتی هست انشالله جوابشم خوب باشه

سخت نیست ؟

بسلامتی مامان قوی💖

بسلامت بگذره ..

موفق باشی.منم هفته آینده باید آزمایش بدم 🫤🫤

خدا کمکت کنه

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان کارن وتو دلی مامان کارن وتو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان شیر کوچولو♥️ مامان شیر کوچولو♥️ ۶ ماهگی
مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۴ ماهگی
مامان آیدا و آریا مامان آیدا و آریا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🎀نی نی🎀 مامان 🎀نی نی🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۹ ماهگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وچهارم بارداری