اینم آزمایش قند پر چالش🫢😶‍🌫️

تصویر
۶ پاسخ

آره فقد برنج زیاد میخورم جز برنجم دیگه چیزی خورده نمیتونم

به این میگن چهار مرحله ای ؟

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

خوش بحالت قندم به ناشتا ۱۱۷ بود

خیلی خوبه . خوشبحالت من خیلی استرس این ازمایشو دارم میترسم قند بارداری داشته باشم

خیلی خوبه خداروشکر. مال منم تو همین مایه ها بود

سوال های مرتبط

مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان مِهراد💙 مامان مِهراد💙 ۱۰ ماهگی
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۵ ماهگی
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۹ ماهگی
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان شاهان✨️🐥 مامان شاهان✨️🐥 ۹ ماهگی
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادین و تودلی❤ مامان رادین و تودلی❤ هفته سی‌وپنجم بارداری