۸ پاسخ

منم اصلا دیگ ب بچه فک نمیکنم ینی نمتونم درک‌کنم چجوری میشه تحمل کرد آخه

خب سنت پایینه جا داری هنوز ،خیلیا دوست ندارن سن خودشون بره بالا یا تفاوت سنی خیلی زیاد هم جالب نیست

این یه تصمیم شخصیه گلی

هر کی دیدم میگه همین یدونه دومیو آورده خودم بعد شش سالگیش اوردم قسم میخوردم ک همین یدونه دخترم خیلی زجرم داد خیلییییی عذابم داد ولی دومیو اوردم

حالا اینا که بچه شون زیر دوسال هست و خودشون خواستن رو درک نمیکنم ولی بعد سه سال دیگه از آب و گل درمیان و زن ها بسیار فراموش کارن تا یه بچه میبینن دلشون هوا می‌کنه من به شخصه بچه نمی‌خواستم یکی داشتم چهار ساله شد سه تا بچه در اقوام دنیا اومد دیگه نتونستم صبر کنم 🤣🤣

تو هنوز خیلی وقت داری من 32 سالمه دیگه وقتی ندارم 😬 و البته الان توان بچه دومم ندارم و از طرفی نمیخوام بچمم تنها باشه

دقیقا من هفت هشت سال دیگه شاید امادگی شو داشته باشم

دیگه هیچ وقت

خدا همین دوتا رو برام نگهدار
دخترم ۴ سالشه پسرم ۱۷ ماهشه
خودمم ۲۵

وای منم دقیقا پسرم خیلی شر و اذیت می‌کنه میگم فعلا نمیخام ولی شوهرم میخاد😩ولی چهار سالش بشه یکی دیگه میارم ک انشالله دختر بشه و تموم

سوال های مرتبط