۳۰ پاسخ

من اعتقادی ندارم سن کم مادر بشی باید دنیا بچرخی هدف هات تیک بزنی به آرزوهات برسی اینجور نباشه بچه آوردی دو سه تا سفر گرون نرفتی دو تا مدرک نداری دو تا ورزش و موسیقی یاد نداری مهم تر یک شغل نداری که آینده تو تضمین کنه یا هنوز همسرت نمیشناسی که الان باید خیالت راحت باشه از زندگی یانه که یک کوچولو بیاری که اونم تو سختی ها زندگی با تو شریک بشه و هیچی نفهمه یا درست تربیت نشه والا تو خاورمیانه زندگی راحت نیست که همینجور راحت بگیم همه میرن اینور ما هم بریم همونور

۳۴ ازدواج کردم ۳۷ دخترم بدنیا اومد ۴۱ پسرم

من ۳۱ سالگی مادر شدم بنظرم الان خیلی صبرو تحملم بیشتره شاید اگر سنم کمتر بود نمیتونستم انقد صبور باشم البته همه مثل هم نیستن

۱۳ سالگی ازدواج کردم
۱۷ حامله شدم ۱۸ سالگی اولین بچم دنیا اومد
۲۲ سالگی یه سقط سخت داشتم
و پسر دومیم هم ۲۳ سالگی دنیا اومد

من ۳۳ اولین بچمم ۳۱سالگی

من ۳۶ ام و ۲۹ اولین بچمو اوردم و ۳۴ دومی

۳۰ سالگی ازدواج کردم تو ۳۷ بچم بدنیا امد. اما در جواب مامان گندم باید بگم اره سن کم مادر شدن سخته خیلیم سخته شاید بد باشه از نظری. اما ایشونم یک جور نوشته انگار اینجا سوئد. الان من ۳۰ ازدواج کردم مثلا کدوم سفر گرون رو رفتم چقدر تو اوضاع ایران رسیدم ارزوهامو تیک بزنم چقدر درامد داشتیم که از این کلاس به اون کلاس بریم. درست میگه بشرط اینکه پول باشه. اینو گفتم که فکر نکنی ماها که سنمون بیشتر دیگه گلستان برامون. میدونم الان تحت فشار بخدا که من خودم گاهی احساس افسردگی دارم ولی باز میگم کاش جوون‌تر میاوردم یکم حوصلم بیشتر بود. یک روز تو اوووج جوونیت پسرت یک نوجوان و تو کلی کیف می‌کنی و خیلی وقت برای کلی زندگی داری.

۱۹ سالگی نامزد کردم و ۲۲ سالگی پسرم بغلم بود به نظرم خیلی خوب بود الان جوونم براش وقت و انرژی دارم

من 28 سالگی ازدواج کردم
30 سالگی دخترم لیانا به دنیا اومد

من ۲۷سالم و ۲۶ اوردم پسرمو‌

منی که ۱۵سالگی بچم دنیا اومدچی بگم🫤😂

۲۰ اردواج کردم ۲۲ رفتم خونه زندگیم ۳۰ سالگیم بچه اوردم

من ۲۵ سالگی مادر شدم احساس میکنم زود بود

۲۵ سالمه ۲۳ باردارشدم

من ۲۸ سالمه
۹ سال پیش ازدواج کردم
۲۶ سالگی بچه آوردم

خواسته ی خودم بود دیر بچه آوردن

من ۱۶ ازدواج کردم ۲۴ سالگی باران به دنیا اومد الانم ۲۵ سالمه والا ماام اعصابمون نمیکشه بعضی وقتا

آخر برج میشم۲۱ ساله
۱۶ ازدواج کردم
۱۸ عروسیم بود
۱۹ پسرم دنیا اومد

من 21 اولین بچه ام حس میکنم خیلی زود بود

من 22 سالمه
20 سالگی اولیش بدنیا اومد 22 سالگی هم دومی... فاصلشون یکسالو 3 ماهه🥲

۲۵ سالمه ۲۳ سالگی اوردم

من امشب میشه۲۳سالم😅
۲۱سالگی بچم بدنیااومد
طبیعیه عزیزم هرمادری توهرسنی خسته میشه
منم خسته میشم گاهی ولی درکل ادم صبوریم

۱۸ اولین بچمواوردم ۲۰ دومی رو واقعا خسته‌ام همش دعوا میکنن اذیتم میکنن

من 19سالگی ازدواج کردم ولی 35سالگی مادر شدم شکرخدا بلاخره صبرمون جواب داد. ربطی به سن نداره بعضی بچه ها بیش از بقیه مامانشون رو اذیت میکنن بعد میبینی شوهرت هم کمک نمیکنه تو بچه داری دیگه سخت تر میشه.

۴۲ سالم ۲۴ سالگی پسر اولم ۴۰ سالگی پسر دوم اوردم

منم دقیقا

٢٥ سالگي ازدواج كردم
٢٧ سالگي دخترام دنيا اومدن
الان تقريبا ٢٩ هستم

من چي بگم پس

سي سالمه پونزده سالگي پسرمو بدنيا اومد ٢٩ هم دخترم🥰

خیلی زود بوده برات
چندسالگی ازدواج کردی
من ۲۲ ازدواج کردم ۲۸ زایمان کردم الان ۲۹ ام

نه بچه داری سخته خیلی هم سخته من ۳۱سالگی بچه دار شدم و خسته ترینم دیگه هم بچه نمیخوام

سوال های مرتبط

مامان چشم تیله ای🔮 مامان چشم تیله ای🔮 ۲ سالگی