۲۴ پاسخ

۱۷ بودم یعنی یه ۳۰ روز قبل تولد ۱۷ سالگیم دخترم به دنیا اومد الانم ۱۸ سالمه

۳۷ ساله یه دختر یه سالو پنج ماهه دارم
البته من مدت طولانی نازایی داشتم
الان همش میگم خدا چقدر دوستم داشته که بهم دیر بچه داد
چون با بچه عملا فلجم و یاد شوهرم نمیفتم قبلش عین لیلی و مجنون بودیم خیلی عشق کردیم

من ۲۹سالمه یه دختر ۸ساله دارم و یکی هم ۱۹ ماهشه

18سالگی کیانا بدنیا اومد 21سالگی آریا الان 22سالمه

۲۳ سالگی الان ۲۵ سالمه

۲۶سالمه ۴تابچه دارم

چ زود ازدواج کردی عزیزم تو خانواده ما زیر 20 باشه دختر خواستگار بیاد قلم پاشو میشکونن😁 من خودم 22ازدواج کردم بازم بابام راضی نبود میگفت بچه ای😹
من 24 دخترم دنیااومد
29پسرم
الانم 30سالمه

19سال
17سالکی

من 25 سالگی مامان شدم
الانم 27 سالمه

۲۳.۲۴ عقد عروسی
۳۳سالگی مادرشدم

۲۲ ام دوتا دارم

متولد ۷۵ هستم ۱۶سالگی ازدواج کردم ۱۸سالگی پسرم به دنیا اومد دخترمم یکساله ونیم هستش

۱۷سالگی ازدواج کردم تو سن ۲۰دخترم بدنیا آمد

91ازدواج کردم 403هم بچه. اوردم 22/23 سالم بود ازواج کردم از 93عروسی کردم بعد11سال. بچه اوردم

18سالگی دخترم و دنیا آوردم 22سالگی پسرمو الان 23 سالمه😁

من ۱۹ سالگی دخترم به دنیا اومد
الان ۲۰ سالمه
۱۷ سالگی عقد کردم
۱۸ عروسی

اتفاقا سن پایین خوبه سن بره بالا اعصاب آدم نمیکشه

۱۸ باردار شدم ۱۹ زایمان

26سالمه دوتا بچه دارم
یکی 6ساله
یکی ک 1سال وهفت ماهه

من ۱۷ سالگی دخترم دنیا اومد . الان دخترم ۶ سالشه . پسرم ۱ سال و ۴ ماهشه .

۳۷ سالمه ۱۸ سال پیش پسرم بدنیا اومد

۳۱سالگی آوردم

۲۶ سالمه دوتا بچه دارم

الان ۳۷

سوال های مرتبط