۴ پاسخ

وسایل خرد و ریز رو جمع کن ، برای ورودی آشپزخونه هم اگه اپن هست درب کوچولو بزارین که نتونه وارد بشه ،یکم دیگه بزرگتر بشه فهمیده میشه
پسر منم بشدت شیطون و خرابکاری🥴

عزیزم من دو سالو نیمه حتی یک نفر یک لحظهدبچمو بغل نکرده شهر غریبم . بخدادحتی شوهرم حوصله اشو ندارهدگاهیرمیشینم گریه میکنم‌میگم خدایا ازم بچمو نگیر و توان بهم‌بده مراقبش باشم همه مثل همیم همین

منو چی میگی که باردارم و قراره یه شیطون دیگه بلای جونم بیارم با مامانمم دورم .با مادشوهرم خونمون دیوار به دیواره ولی حاصر نیستم یک لحظه بچمو دستشون بسپارم

الهی عزیزم‌
مثلا چیکار میکنه بچه ؟

سوال های مرتبط

مامان 🌸𝐧𝐢𝐥𝐚🌸 مامان 🌸𝐧𝐢𝐥𝐚🌸 ۲ سالگی