۴ پاسخ

وای منم دقیقا اینقد دیشب گریه کردم از دستش

دختر منم امروز از صبح یه سره گریه کرد واقعا دیگه عصابم نمی‌کشه الان فرستادم با باباش برن حموم بلکه خسته شه بخوابه

طرف اومده میگه می‌خوام سومی رو بیارم ک نسل شیعه زیاد شه🤦کاری ب نسل شیعه سنی یا یهود و مسیحش ندارم اما واقعا موندم اینا چی میزنن تو این شرایط بچه میارن

آخییی
حق داری کم بیاری واقعا
منم کم میارم یه کوچولو عصبانی میشم
وقتی عصبانی میشم با تعجب نگام میکنه گاهی هم بهم لبخند میزنه از رو میرم

سوال های مرتبط