۶ پاسخ

من احساس میکنم پسررررررر بچه هاااااا بیشتر اذیت میکنن😮‍💨

خوش به حالت یکیو داری بچتو با خیال راحت بهش بسپاری من دوقلو دارم مامانم تا این سن یک ساعتم نگه نداشته سرش همیشه گرم عروسشه من به یه ورشم،😞چقدر دلم میخواست یکی کنارم باشع

بازم خوبه شما میبرنش من کسی گردنش نمیگیره 😂

اره ولی من هیچکسو ندارم تنهام روانی میشم دیگه

اره پسر منم خیلی شره کشته منو دیگه شبا وقتی شوهرم میاد می‌فرستمش باهاش بره بیرون

کوروش ها خیلی شیطونن 🤣

سوال های مرتبط

مامان 🧚panah🤍 مامان 🧚panah🤍 ۲ سالگی