۶ پاسخ

نه دیگه آد ندادم
من پودر سنجد. عصاره قلم و پای مرغ تو غذاهاش میزنم

تو مولتیش آد هم داره

من هنوز آد میدم دکترش بهم گفت ادامه بده چون مولتی ها طعم پرتقال..‌‌.. پسرم رفلاکس داره نمیتونه بخوره ، بعد قد و وزنش رو نمودار بود گفت نیاز نیست بدی همون آ د با آهن بهمش میدم ، ولی اشتهاش خیلی کمه

شیربادام وبادام درختی خوبه

یه روز مولتی یه روز اد بده خوبه

دکتر ب من گفت مولتی نده آد بده با اینک قد بچمم خوب بود

من شنيدم ميگن سنجد خيلي خوبه
از آي بانو خريدم ولي خب چون غذاخور هم شدن نميشه زياد بدي يبوست ميگيرن

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵🥹 مامان پسری🩵🥹 ۸ ماهگی