اگه نوک سینه زخم شده باشه ممکنه اونو بلعیده باشه توی اسفراغش مشخص شه وگرنه عادی نیست باید ببری دکتر چک شه
پسر من سه روزه بود شیرو با خون بالا اورد من مردم و تو سر خودم زدم که خونریزی معده کرده بردم بیمارستان فوق تخصص نوزادان همه چیو چک کردن متوجه شدن نوک سینه من زخم شده موقع شیر خوردن خون بلعیده بوده توی رفلاکس بالا اورده بوده
فکر نمیکنم طبیعی باشه سریعاً ببرش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.