دوستان سما شیرخشک هارا کجا میزارین منکه میزارم یخجال

۶ پاسخ

منن تو دمایه خونه میزارم

یخچال ،روش نوشتن یخچال نگذارید ببینید داروخونه محل زندگیتون یخچال می‌زاره بااینکه مثلاهوا گرم باشه بپرسید باز،اگه تو خونه کولر میکنید همون دمای خونه بهتره ، ماکه کابینت می‌زارم

آخه روش نوشته شده یخچال نزارین همون دمای خونه نگهداری بشه

دما خونه.فکر نکنم خراب شه
داروخونه هام بیرون نگه میدارن

اینجا گرمه من تو یخچال میزارم تازگی

من تو دماب خونه میذارم

سوال های مرتبط