۴ پاسخ

هیچی میرید مطب دیگه پرونده بار میکنی میشی بیمار خودش
چندتا سونو هم احباری میفرسته پیش کسی ک خودش میگه برید
همین
دستمزدش ۲۰
هزینه بیمارستانم جداست
کوثر اطلاع ندارم
ولی پیوند گفت ۴۵ به من

شهلا شهریوره ‌ک خیلی تعریفش میدن...ولی فک‌کنم زایمام‌اول قبول‌نکنه‌میتونی از هفته۳۵بری ببین قبولت میکنه یان

میگم شما از هزینه های بیمارستان پیوند خبر دارین؟

از همیری راضی نیستید؟؟

سوال های مرتبط