۱ پاسخ

عزیزم منم همش توهم پارگی کیسه اب داشتم. از دکترم پرسیدم گفت اینطوریه که همش خیس میشی، لباس زیرت عوض میکنی باز مثل ادرار اب میاد و خیس میشی. میگفت با ترشح فرق داره. چیزی نیست که متوجه نشی.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد ۱۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۵ ماهگی