۵ پاسخ

یا خدا گال یک سال طول میکشه خوب بشه ببرش دکتر پوست همسایمون گرفتن ی نوع آمپول هست باید بزنه از فامیلشون سگ داشت کثیف بود اومد خونشون حموم کرد از حوله و شلوارک پسرش استفاده کرد همگی گرفتن اگه از دهن زده هم بخورین یا لباس زیرتون با هم بشورین میگیرین الان همسایمون درگیرش

دختر منم اینجوری شد هر دو تا پاش دوبار دکتر بردم گفتن حساسیته

پسرمنم روی رون وبازوهاش جوشای ریز اینجور داره ولی خارش ندارن.اینا گال نیست احتمالا حساسیت یا گرمیه

دختر من الرژی دارع از نوزادی پوستش اینجوریه و خودشو میخارونه

تو این چندماه خارش داشته؟
بقیه اعضای خانواده هم گرفتن؟؟

سوال های مرتبط

مامان Anya مامان Anya ۲ سالگی