برو دکتر بگو براش کپسول کلوفیبرات بنویسه سه روز بهش بدی خوب خوب میشه
دخترمنم تاالان داره بردم میرزا رحیمی قرص نوشت
دوروزه دارم میدم کمترشده
دخترمنم تاالان داره بردم میرزا رحیمی قرص نوشت
دوروزه دارم میدم کمترشده
بچه منم هنوز داره 😔
قطره بیلی استاپ بده بهش اگ ندادی
دکتر ب من قرص داد با اب قند ب بچم میدادم ازش رفت
خوب میشه زردی طولانی مدت داره دخترم تا۴۰ روزگیش داشت فرداش خوب شد
زیر دستگاه نذاشتین؟
دخترمنم اینطوره
دیگه اعصاب برام نمونده
ازیه طرف کولیک و ....😔😔😔😔😔
دگ تا ۴۰ خوب میشه اگه نشد تا ۲ ماه
یا امام حسین بچه منم داره بنی تا اونموقع طول میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.