منم ۳۴ هفته رفتم گف ی هفته وزنش عقبه ولی گف نگران نباش گف ۳۷ هفته باز برو سونو
اصلا نگران نباش به منم همينارو گفتن با اينكه ٣٥ هفته زايمان كردم همه چي بچه خوب بود
الان وزنش چقد هست
۱ماه خیلی زیاده یعنی از ۳۱ هفته ۵ روز دیگه رشد نکرده
دکترت چی گفت؟
خیلییی کمه که مگه سنو نداده بودی تو این یک ماه ؟؟؟
یک ماه ؟؟؟؟
زودتر سونو وزن نرفته بودی؟؟ دکترت چی میگه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.